نمایشگاه ایپاس | IPAS2024

خانهنمایشگاه ایپاس | IPAS2024

فیدار تکنولوژی آسیا میزبان شما در نمایشگاه بین المللی ایپاس 1403 | Fidar Technology Asia is your host at the 1403 IPAS International Exhibition

نگاهی کوتاه به نمایشگاه بین المللی ایپاس

نمایشگاه پلیس یا ایپاس (به انگلیسی – IPAS) ، یک نمایشگاه بین‌المللی است که توسط یکی از بنیادهای فرهنگی نیروی انتظامی ایران هرساله برگزار می‌گردد. امسال نیز شرکت فیدار تکنولوژی اسیا جهت معرفی محصولات به روز خود در حوزه حفاظت و امنیت نیز قصد شرکت در این نمایشگاه بین المللی را دارد و از تمام شما مشتریان عزیز همکاران گرامی و دوستان و اشنایان محترم جهت بازدید دعوت به عمل میاوریم همچنین در این نمایشگاه با میزبانی فیدارتکنولوژی آسیا در غرفه جوایز نفیسی به شرکت کننددگان به قید قرعه(مشاهده شرایط قرعه کشی) اهدا خواهد شد .

اطلاعات برگزاری نمایشگاه بین المللی ایپاس

بیست و یکمین دوره این نمایشگاه  نیز در تهران مصلی امام خمینی (ره) از تاریخ 30 مهرماه لغایت 3 آبان ماه برگزار میشود و پذیرای بیش از 200 شرکت ممتاز ایرانی و غیر ایرانی از جمله فیدار تکنولوژی آسیا میباشد.

روز
ساعت
دقیقه‌
ثانیه‌

October 2024 21-24

30مهرماه -3 آبان ماه -1403

غرفه E10 فیدارتکنولوژی آسیا | Fidar Technology Asia

سوالات متداول در مورد نمایشگاه 

چه محصولاتی به نمایش گذاشته میشود ؟
این نمایشگاه یکی از مهمترین رویداد های حفاظتی و امنیتی در سطح کشور میباشد و محصولاتی که انتظار میرود به نمایش گذاشته شود عبارت اند از : انواع دوربین های مداربسته - سیستم های ضد سرقت و حفاظتی -انواع سیستم های تشخیص چهره و ذخیره ساز اطلاعات مانند هارد ...
شرایط برگزاری قرعه کشی شرکت فیدار و اهدای جوایز چگونه است ؟
شما با بازدید از غرفه فیدار تکنولوژی آسیا در موعد مقرر شانس برنده شدن در قرعه کشی را دارید اما برای افزایش شانس برنده شدن نیز میتوانید با ثبت سفارش و افزایش خرید خود این شانس را نیز افزایش دهید.
حضور برای عموم آزاد است ؟
بله ورود برای عموم آزاد میباشد همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با محصولات به روز در زمینه امنیت و حفاظت از غرفه فیدار تکنولوژی آسیا E10 دیدن بفرمایید.
سبد خرید