DS-2CE76D0T-ITPF دوربین مداربسته هایک ویژن

30 ماه گارانتی هایکا سرویس
دوربین سقفی
توربو اچ دی ( اتصال از طریق BNC )
2 مگاپیکسل
رزولوشن 1080*1920
لنز 2.8 میلی متر
قدرت دید در شب 20 متر
بدنه پلاستیک
استاندارد IP67

بروزرسانی قیمت در 21 مهر 1402-19:08

تومان

DS-2CE76D0T-ITPF  هایک ویژن

در دوربین دام هایک ویژن مدل DS-2CE 76D0T-ITPF از رزولوشن تصویر ۱/۳ CMOS استفاده شده است

وضوح تصویر 2 مگاپیکسل این دوربین مداربسته را جز بهترین دوربین مداربسته TURBO HD هایک ویژن قرار داده است.

قابلیت حسگر تصویر پیشرفته CMOS حساسیت بیشتری در قبال نور دارد و در کنار فعال شدن قابلیت AGC  باعث شده تا حداقل روشنایی محیط برای داشتن تصویر رنگی به ۰٫۰۱ لوکس کاهش یابد. و در صورت افزایش تاریکی یا همان حداقل روشنایی با لوکس فیلتر مادون قرمز دید در شب دوربین مداربسته عمل کرده و تصویر در حالت مادون قرمز یا همان حالت دید در شب ذخیره خواهد شد.

در دوربین مداربسته هایک ویژن در هنگام دید در شب بدون هیچ گونه افت کیفیت ، تصویر را برای شما نشان میدهد و تنها تفاوت دید در شب با روز سیاه و سفید بودن دوربین میباشد

76d0t-itpf سی متر دید در شب می باشد و همچنین با استفاده از تکنولوژی SMART IR در دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE 76D0T-ITPF باعث شده است تا دیگر شاهد سفیدی بیش از حد تصویر در فاصله ی نزدیک در دوربین نباشد.

در این سری با بهره گیری از فناوری انحصاری دید در شب EXiR ، امکان دید در شب یا در نور بسیار کم با کیفیت و وضوح بالا را برای انواع محیط های داخلی و خارجی فراهم نموده است

با توجه به اهمیت این موضوع که در فضای بیرون نصب (دیوار و زیر سقف) نصب میشود ضد آب است و این دوربین با با استاندارد IP67سازگار می باشد. اما با استاندارد IP66 شما نمی توانید این دوربین را به طور کامل داخل آب فرو ببرید ، استاندارد IP66 فقط برای شرایط جوی نامناسب به کار می رود.

فاصله کانونی

در دوربین مداربسته هایک ویژن مدل DS-2CE 76D0T-ITPF فاصله کانونی در حالت عمومی ۳٫۶ میلی متر است که می توانید زاویه ی دید 85 درجه ای داشته باشید. همچنین برای این دوربین دو فاصله کانونی دیگر نیز تولید شده است که لنزهای با فاصله کانونی ۲٫۸ میلی متر با زاویه ی دید حدود 110 درجه ای و ۶ میلی متر با زاویه ی دید 50 درجه ای هستند.

برند

هایک ویژن

گارانتی

شرکتی یکساله

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “DS-2CE76D0T-ITPF دوربین مداربسته هایک ویژن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما باید وارد حساب خود شده باشید تا قادر به اضافه کردن تصاویر در نظرات باشید.

محصولات مشابه

سبد خرید

DS-2CE76D0T-ITPF دوربین مداربسته هایک ویژن

تومان